Thursday 12 August 2010

bulan puasa banyak mengajar erti kesaBARAN


hari ni InsyaAllah genaplah kita pose selama 2 ari......semalam berjalan dgn lancar....tp 2nd day pose as a wife kepada Addy...pepagi lagi addy dh wat lawak yg for me xkelakar langsung....since dh keje area2 dkt ngn umah ni...kami berdua merempit so pg td dh lah lewat bgn...pulak dan2 kuar dr kawasan umah kami tu motor buat hal minyak xda....salahkan addy...so nk ke pam station sgtlah jauh..ms ni heran gak aku..xda plak perasaan nk marah kat dia ke ape...so addy pun tolak lah motor..aku ditinggalkan jauh dibelakang...tetb sampai 1 tmpt dia berhenti aku hingat kenapa rupanya ada hanjing..nsb dia tunggu kalo xmau aku lari xckp tanah pepagi buta + puasa....dari berjalan di jalan kecik kuar lak ke jalan besar.melintas n melintas lagi pastu jln lagi...by da time aku melintas tu addy dh smpi kat pam station..so aku tunggu je ar kat tepi jalan..


KEPADA EN.HUBBY BUKA PUASA NI SILALAH BELANJA ISTERIMU INI AIR SOYA SBB ISTERI MU INI SGTLAH KE-THIRSTY-AN YG TERAMAT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!