Tuesday 3 August 2010

bILa kiTa pUnyaI suAmi yAng PendiAm

8months..............usia perkahwinan aku...still dlm proses of learning....blaja masak, blaja kenal emosi pasangan, blaja cara goda suami.........wah!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!haha...


ni aku nk cite...en.addy ni sgtlah susah nk berborak,kalo xkena gayanya...tp kalo sekali dia berborak beriya.....ko confirm kena layan sbb blum tentu esoknya dia akan berborak sakan mcm2...so mcm aku yg duduk berdua dgn dia.........sgtlah sunyi rumah tu..kalo jiran2 sblh xpasan ktorg blk mesti jiran sblh ingat aku ckp sorang2...sbb blx2 sore aku je yg dgr...

kalo bab makan dia ni xberkira..........pendek kata simple je..ape yg aku msk itu lah yg dia makan...n susah lah sgt nk tau dia ni suka ke x mskan aku tu..tp slalunya aku akan tny rate dia bg tok mskkan aku haritu...since kawin aku blm dpt full mark tau...(maknanya aku yg xreti msk @ en.addy yg taste tinggi nk mskkan tu rs sprti chef )sila tny dia sndri....smlm aku btl2 lapaq gara2 xsmpt nk makan tgh ari..so blk2 je keje mengelupur aku msk..........mskan yg sgt simple...ayam panggang dgn pencicah n telur bistik..simple kan...langsung xberkuah...aku pun mcm biasalah tny rate(memang tidak mengharap dpt markah tinggi ) dia kata 3 0ut of 5...okaylah aku kata ni mesti ayam xsedapkan...en.addy senyap je...tup2 amik ko 3pinggan dia bantai...hmm ni nak dikira ape ye???aku xreti msk atau dia yg xreti bg markah...huhu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



rs sunyi je bl tinggal berdua...mulalah windu kan bdk kecik nicha n aden...windu lor kat dorang..