Thursday 4 August 2011

manfaatkan ia seadanya sementara masih ada..kl xda lopong diam2 sudah

memandangkan bulan puasa duit makan waktu kerja xdigunakan..so aku dgn hati yg gigih memanfaatkan diri dgn shopping secara online...hihi........nk berborak xda mood + jauhkan dir dari terjebak dlm umpat mengumpat...so jari jemari yg makin tembam ni pun gigih mengklik page2 peniaga...memandangkan perot besar kedepan...aku rembat blouse jelah...hihi..bertambah sedap bila hanya transfer saja secara online....



tapi awas.....lepas transfer jangan berani2 tgk balance...takot pengsan/pitam plak...xpsl2 batal pose..nk2 insan seperti aku yg xleh terima hakikat amount makin berkurang...memajang je nk bertambah...lempang kang..dh lah buta nombor...hihi

*sbb tu kad bank aku xpenah aku simpan..Ha ce angkat tangan sapa yg kata aku ni queen control...aku card bank pun en.addy simpan tau....en.addy sebenarnya King Control ...