Monday 11 July 2011

Al-Fatihah buat sima sekeluarga

pagi 10/07/2011..ina kawan sek aku dtg umah..kebetulan ms tu aku tdo..xlarat sgt..so ibu aku bukak kan pintu...rupanya dia nk smpikan berita yg mak sima baru je meninggal dunia malam tadi...Ya Allah terkesima aku sekejap...sbb xsangka dalam masa seminggu dua org yg aku kenali pergi utk selamanya...

sedih melihat sima..sbb tanggungjawab dia besar..as ank sulung mcm aku...sima ckp mak dia xda skt ape cuma demam panas dekat 3minggu dh...ms mak dia nazak di hospital kg baru.dia ada di tmpt keja nya di IJN.ms tu xblh kuar(akibat perhimpunan bersih)nsb dia mtk tolong ambulans bwk dia kuar kl xmmg xblh kuar sbb sume jalan ditutup..SEE!!!!!!!!! sbb korang yg pentingkan diri sendiri org lain yg tanggung susah...ingat org lain xda benda penting ke nak buat mcm korang..sorry teremo sikit..tp kl aku kat situasi sima that time aku serius blank xtau nk wat pe..pada sima and family semoga tabah..ingatlah Allah lebih menyanyangi makcik dari kita...

tarikh ni gak genap arwah opah pergi meninggalkan kami n genap 5hari arwah atok menemani arwah opah di alam fana...

AL-fatihah...........