Friday 21 January 2011

limau manis vs adik manis!!!!!!!

abang..abang...kakak..kakak.....mali lapat sy ada jual ini limau manis.....

arini aku rs dh mcm amoi jual buah limau disebabkan raya cina around da corner lap...company aku pun gigihlah mendistribute limau ke customer2 kami...bkn sekotak dua..berkotak2...nk termuntah lak aku tampal address2 dorang...dari kol 5 stat smpi kol 6.30..itupun xsiap lagi con't isnin ni(nsb kj2 melibatkan account dh siap)....isnin ni aku nk perabih kan keje2 menampal address kat atas kotak limau tu...supaya cptlah kotak2 limau tu kuar dari opis aku....

kembong perut aku...eh bkn sbb tampal2 address tp sbb smbl tampal smbl mentekedarah limau..............


nasib kn tampal je kl kena tulis setiap nama kat setiap buah limau...sp nk jawab??itu xpe lagi..kl kat biji limau...eh...

pic taken from this blog