Wednesday 19 January 2011

kerek sangat kan dah TERkena...

aritu p solat zuhur kat surau dlm building opis...(okay dl opis luar building skang dlm building)maknanya??? tukar keje lagi lah..haha...kl ni dkt dgn umah..tp still merempit dgn en.addy.(drive abiskan duit je per entry RM8.00)berkira disitu...

okay nk cite ni..niat tu dh murni dh msk senyum2 kat org dlm surau tu...ni 1st time msk ni...msk2 je surau tu tmpt ambil wuduk...aku pun jalan...blakang pintu td adalah cleaner ni dia tgh berdiri kat situ lap2 lantai yg basah smbil muka kerek ala2 CEO company di Indon...aku dh senyum kat dia pun dia wat bodoh je...tp xksh sgt sbb xdahal lah aku dh senyum kat ko..ko wat derk je...sbb motif aku skang adalah solat...dari tmpt ambil wuduk tu adalah penghadang like partition wane biru yg dkt opis2 ada tu..yg bezakan tmpt ambil wuduk dgn tmpt solat tu adalah mcm divider ea(nk ckp pun xtau cmne..tp nk gak bg korang gambaran) aku pun pijak r situ...tetb eak..aku terpelecot....berpaut lah aku kat partition tu...haha xsangka partition tu hanyalah satu penghadang yg xda ape2 yg menyokongnya(like kalo bersandar confirm jatoh)penghadang tu jatoh betul2 dkt si cleaner yg menjengkelkan tu..yg xtahan aku blh terpelecot dua kali(dh mcm video model yg terpeleot 2 kali ms wat catwalk)



...dan dua kali gak r penghadang tu jatoh kat dia..tp 1st time kena tu dia dh tahan dh..2nd time tu dia msh tahan lagi..tp dh xtertahan sbb berat...si cleaner tu blh jerit eh apa ini!!!!...aku pun xtau nk ckp ape...say sorry kat dia..tp berTAMBAH2 KEREKNYA MUKA DIA...
blk opis aku ketawa(on da way p opis pun aku dh ketawa sengsorang dah) tp bl smpi opis aku cite kat member lagi lah ketawa tu berganda....

hasilnya lovebite di lengan....sakit siot............