Friday 29 October 2010

Pegi I-City tp hampeh

wah...excited ni p i-City lps pekena fish n chip...(ni idea akulah)....


charge camera bagai(kebetulan bwk kamera mlm tu)charge punya charge smpilah dkt parking i-city...mulalah berjalan kesana kemari...time nk amik gambar...yang ADO!!!!!!!!!!!bateri empty....uik...rupanya td tu aku guna wayar GPS tok charge camera...adeh...tp blh je msk lubang nya..hmmmm


sbb kan camera kat tangan aku pada waktu kejadian...xblh lah nk mengeluarkan rs benggang..cm yg ada jd bengong skjap mcm mana blh jd..en addy cm keluarkan perkataan hmmm je...xdalah dia frust ke ape...


AKU????


aku ms tu rs nk wat2 pengsan je...sbb MALU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!sgt2...beriya2 bagai abiskan bateri kete en.addy semata2 nk charge camera..rupanya...whuargh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


akhirnya tiada kenangan di i-city...pg lagi nanti..jgn haraplah en.addy nk p lagi...melainkan alasan aku









NAK BAWAK MEREKA INIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!WINDU MEREKA