Friday 2 July 2010

h0spiTaL LaGi!!!!!!!!!!!!!!

tgk entry pun mesti u'oll dh tau kan mesti nk ckp psl pew0t aku...ya betul!!!!!!!!! ...bkn xblh nk p klinik.tp sbb dh 3 kali ke kliniklah aku direfer ke hosp...ni gara2 mls nk check lelebih r tu...sume nk wat assumption...........adeh

ckp psl assumption teringat lak pd assumption org2 yg xda background/education bab2 penyakit & perubatan ni...tp assumption drg mengalahkan doc.smpi kengkdg ngeri lak aku dgr...nak2 drg wat assumption tu psl diri aku through experience drg or xpun experience org lain yg rpt dgn drg...lebih hebat lagi experience yg dia dgr dari org yg xda kn ngena dgn drg...hebat bkn.....plus confident mereka tu....wat aku NGERI!!!!!!!!!!!!!
aku xkata pendapat org xperlu ambil...aku dgr...mcm biasa pendengar yg setia...ada yg aku rs waras tok ikot aku ikot...ada yg aku rs kl aku ikot aku leh gila..so aku xikotlah...kot mana pn kl ada penyakit kena gak refer ke org yg lagi bertauliah......yg membuat assumption tupun xkan kot kalo ko skt...ko msh memikirkan experience org n relate kan dgn keadaan ko pd masa tu...dan terus wat conclusion yg ko skt ape......


nway tq lah pd yg concern dgn aku...aku really appreciate it!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!...tp keadaan aku lebih tenang bl berjumpa sendiri dgn doc dari terus mendengar nasihat ngeri ko...


*seingat aku(sbb aku xwaras lagi)..walaupun aku pantang xsprt org lain...tp aku tetap berpantang..ko xnmpk aku berpantang sbbnya ko bknnya 1rumah dgn aku..so aku rs xperlu lah aku nk cont aku nya pantang or extend pantang aku smpi setahun!!!huhu..ngeri bukan...