Friday 2 July 2010

di kala somi memegang sudip & penyapu

hihi...

seronoknya bila blk keje somi sambut kepulangan kita

kain dah siap berlipat

rumah dah bersapu

makanan dah tersedia(walaupun juz makanan kering likes ayam goreng)

nilah terjadi kat aku selama 2weeks ni...bkn kerana aku ni queen control / paksa..tp atas kerelaan somi aku sendiri... ni gara2 dh xtau nk watpe dlm erti kata lain bosan di kala mendapat MC yg panjang....

en.somi ~penat gak dok rumah seharian ni....bleh jem otak xwatpe...tu yg b buat keje rumah ape yg patot...

aku~ hihi...egat surirumah tu kerja yg mudah ke...wlupun dok rumah je kejenya..tp bosan gak wo buat bnda yg sm stiap hari... kl isteri2 yg bekerja blk kena wat kj rumah lg lah ponat nya berganda...

en.somi~kesimpulannya skng ni kt sm2 lah bekerjasama.sbb kt sm2 bekerja...



nota utk en.hubby: tq b sbb wat sume kerja rumah selama 2minggu ni JASAMU KU KENANG....LUV U♥


*next week tiada lagi yg menyambut aku pulang sbb en.addy dh mula bekerja..n en.addy telah pun mendpt pekerjaan baru..tdk lagi di proton..semoga ditmpt baru ni en.addy dpt ape yg dia inginkan..(jgn madu aku sudah)