Thursday 25 March 2010

TELUR PUNYA HAL...

aku~bg sy sizzling yee mee with egg

pelayan ituw~telur mata lembu or telur picah????

aku~haaaaaaaaaaaaaa.............(muka blur???)

*xpenah dgr okay...

en.addy~telur mata sudah...

aku~ha..ha...telur mata(kembali normal walaupun blur bebaki lagi)...

tgh menikmati dinner berdua...tetb aku timbulkan blk persoalan td..yg sebenarnya aku xphm ape terjadi...

aku~b...nk tnylah kt slalu panggil telur mata lembu ke telur mata kerbau yea??(sudah..aku sudah confius dgn dua binatang tu pnya mata)

en.addy~slalu kt panggil telur mata je...

aku~xpuas ati lagi tu...xlah b..kt panggil dia telur mata kerbau kan??? betul lah b kan telur mata kerbau...

en.addy~iye..iye..org tu slh..bby...xksh lah telur mata lembu ke telur mata kerbau...janji jgn telur mata ba alif ba ya sudah..

hambik ko..terus aku makan tanpa byk soal..tetb part nk makan telur tu aku cam kembang sikit....bayangkan kalo telur mata b***.......................yarkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk!!!!!!!!!!!!!!!
xdapat bayangkan......................

nsb ko xdungu bg yee mee dgn telur mcm ni kan..kalo x..naya je telur ni kat mata ko wahai pelayan restaurant...haiyakkkkkkkkkkkk!!!!!!!!!!!!!