Wednesday 24 March 2010

h0t air ballon yg mmg buat aku h0t

okay ni gara2 nk mengheppykan adik2 aku n anak buah aku yg tersayang...konon2nya nk bwk r mereka so that,bl org tny drg xlh gayat sgt kan...xpenah tau ape itu hot air ballon so bwk jelah...b4 tu pepagi lg ank buah aku ni bermanja-manjaan dgn atok adatnye(kenapa panggil atok adat??sbb ayah aku sukalah sgt ikot adat..itu xblh ini xblh) ok smbg blk..ank buah aku ni merengek2 nk naik beskal yg lagi besar dari dirinya...adik aku yg dua org tu tkt r..takut kl2 terjatoh xpsl2 jari jemari ayah aku yg kontot tu hinggap kat badan mereka...

ni pic dia mlm ms baru blk dari umah grandpa dia...bertopi bagai..padahal nk tdo
ini pic dia kuar rumah pepagi buta mencari auntie n unclenya
sanggup kejar tu semata2 nk naik beskal...
akhirnya dpt gak dia naik..walaupun hanya mampu didlm raga..cian dia

petang ktorg p hot air ballon putrajaya(21/3/10)..layan pic je r
nk tau xada org pki teropong semata2 nk tgk dgn lebih dekat...nk tau sp org nya meh sini

ha..nilah orgnye...tgk pki bj purple tu bontot tu penting...haha
kepenatan sudah...yg bangku nicha tu lah mama dia..adik aku..tp org slalu kata dia kakak aku...dh org kata aku iyakan jelah...haha
en.addy yg beratur semata2 nk naik ballon..muka still mcm xda prasaan kan...padahal ms ni dh penat to da max dh...
xdpt naik bergambo blakang ballon pun jdlah..yg nyata ballon ni dh kena sumpahan aku..smpi aku gerak nk blk pun ballon ni xdapat naik...rasa kau...muahaha