Saturday 16 January 2010

post-moterm after wedding kami

haha...majlis kawin pun ada post-moterm jugak...



antara soklan2  mereka yg sgt concern padaku....tp aku rs kalo ko tny kat aku sume soklan tu aku akan jawap...xperlu tny org lain...n jwpnnya confirm akan ko kenang smpi akhir hayat ko...lihat dibawah...

betul ke cincin batal air sembahyang dia bli kat H**** **W***?

Jawapan aku::haha...np ko xpercaya..nk resit...ke ko nk pegi sendiri tnya org  yg entertain aku...ikot ko lh nk wat pe pun....jnji ko heppy

ehh hantaran dia dh r xlawa mahal lak tu...jawapan setelah dia perhatikan hantaran sy...

jwpn aku::tq lah sbb mjdi internet bergerak yg pantas mencanang kan pada org lain...tp kan rajin kan ko cari smpi msge orang  yg buat hantaran aku... aku bkn guna duit ko....hai aku rs nk potong je internet bergerak ko tu...

pelamin dia simple je...xlah meletop mana....
jawapan aku::yek???itulah yg aku cari...simple dan xperlu smpi meletup hingga blh mengakibatkan accident.tanda soal???haha

haha..mjlis dia dh r ujan lebat nsb pengantin xkena panah petir

jawapan aku::Syukur hujan rahmat...semoga Allah merahmati hubungan kami dan dijauhi dari org2 yg busuk hati...lagi satu...ada petir ke???aku xdgr pun...haha..kalo ada petir aku rs ko lah yg kn tembak dl..yelh benda xda pape ko up2kan supaya jd TERBAEK....


tq lah pada korang yg berhempas pulas wat post moterm kepada wedding aku...bak kata en.hubby xpelah baby org yg rs dirinya tergugat tulah yg akan wat keje2 mcm ni...kt best sbb tu org xpuas ati...kt patot bersy ukur sbb ada gak org  yg sanggup jadi silent fans kt....as long kt hepy lantaklah org nk ckp ape..

maklumlah nobody perfect...perlu di highlight di sini nobody perfect walaupun ko rs ko DIVA or MILLIONNAIRE sekalipun tp ko ttp xseperfect mana pun....sebaik-baik mana pun kt xkacau org...ada jugak orang yg xshuke pada kt....macam tu jugaklah yg terjadi pada aku...tp aku nk ucapkan tqvm coz dgn kutukan korang tu aku tau korang sgtlah concern dgn setiap ape yg aku buat....taniah lah sbb berusaha cari jawapan sanggup tanya sana sini,korek sana sini...bagi memastikan korang berpuas ati dgn segala persoalan korang terhadap aku....


untuk yang mengutok...xpelah kl korang rs majlis yg aku n addy wat tu utk bahan korang mengutuk..itu mslah korang...pada yang beri pujian.tq aku ucapkan..tp itulah sekadar yg termampu aku n addy lakukan..kt merancang Allah yang menentukan...tq pada yg sudi hadir memeriahkan 3majlis di sebelah aku n majlis di sebelah addy...

BILA KT MERANCANG SESUATU...DAN KITA DAPAT HASIL DARI DIRANCANG...KT AKAN RASA KT DAH LAKUKAN TERBAIK TOK DIRI KITA..XPERLU PUASKAN ATI ORANG LAIN SELAIN KT yG MERANCANG..DOAKAN KAMI BAHAGIA HINGGA KE AKHIR HAYAT YEA...