Tuesday 20 October 2009

#2 CANOPY

settle lagi satu benda...benda yg amat penting ms wedding ku nanti..xda ni aku xdpt bayangkan tetamu dtg dok bersila atas jalan tar je lah...huhu...acctually dh byk kali deal dgn abg ni cumanya deal on the phone jew...borak punya borak
~abg tu pun tny~ nk canopy jenis ape, berapa..
tang berapa tu aku ngn en.tunang cam terdiam..sbb kami xpasti berapa blh muat tok dpn umah aku tu...
~pastu abg tu pun memecahkan kebluran kami~cmnilah...t abg dtg bwk tali tape tgk bape blh muat...
~aku~ha??aku pun terperanjat lah (msh dlm blur lagi)....smpi kena guna tali tape bagai mcm nk bukak pelan umah plak..hehe..
abg tu n en.tunang pun ketawa kan kebluran aku yg tahap dewa tu.. :(

pastu xpuas ati lagi tu......
~aku tny lagi abg tu~..aritu abg xkan xingat ms pasang kat umah eliza??
abg tu~oh eliza...aritu org abg yg psg kan...ms dia call abg...dia tny 1canopy bp..abg kata piramid 250 arabian 300 trus dia kata eee murahnye...setuju2 saya nak dua (siap dgn gaya abg ni bercerita)

haha...aku ngn addy tergelak sakan membayang kan caxen ku yg sengal sgt tue..haha..(dia order mcm order roti canai kosong kuah dal lebih plak)hehehe....AMPUN eLLY!!tp ko mmg giler lah...