Wednesday 7 October 2009

#1 BORANG PERMOHONAN KAHWIN

Khamis 1.10.09~surat kebenaran dari pihak En,tunang pun telah saya terima dengan sempurnanya...TQ MIL coz sent the doc....


Isnin 5.10.09~tugas aku plak berjumpa dengan imam dengan membawa ayah (WALI) dan juga pakndak n pakman (SAKSI BORANG)..pukul 10.30 malam tiba lah kami di rumah tok kadi...lepas dah diteliti semua dokumen bermula lah sesi menandatangani borang..oh lupa b4 tu aku xjd nikah petang sebab kadi telah dibooked maka aku nikah pagi dlm pukol 10... nk tgk xmcm mana sesi menandatangani borang dijalankan...jom layan di pic bawah yea...


1.aku sign borang (PEMOHON)



2. Diikuti rapat oleh ayahku (WALI)



3. Pakndak menyusul kemudian (SAKSI 1)



4. diikuti oleh Pakman (SAKSI 2)



5. Akhir skali detik yang ditunggu2 sign kadi...



ni plak ayah membaca persetujuan wakalah wali.disertai tandatangan ayah dan tok kadi...

lepas ni dah boleh hantar ke pejabat agama utk CONFIRMATION