Tuesday 10 September 2013

sangat berkeladak dan berlengas blog ni...okay update sepantas mungkin

I dah ada anak dua (wah tetiba nak ber I..I bagai..) okay selang setahun aisy dapat aisyah.. imagine or not dulu orang selalu perli hai bila nak ada anak bila nak ada anak.. sekarang orang perli aku lagi(jangan risau manusia tak puas kalau tak memerli) skang ni perli yang aku dapat hai setahun satu nampak...hihi.. ada aku kisah..


skang anak aku aisy zakwan dah 1tahun 9bulan and adik dia 9bulan(tengok perancangan Allah sangat unik bukan) sebab Allah tau aku ni blur terlampau dia bagi mudahkan aku dengan senang nak ingat umur anak aku.. kalau orang tanya aisy dah berapa tahun dah skang okay skang bln 9. so dia setahun 9bln. adik dia 9bln.. senang kan..hihi

nak tengok tak anak 2nd aku

 ni betul-betul lepas bersalin kan fyra...babah yang snap pic


ni waktu tiga minggu

 ni dah 3bulan waktu tu
 ni waktu umur 8 bulan.. 

nilah pengarang jantung hati aku...love sangat dorang...

oh ya ada satu benda yang aku tak cerita since aku dapat tau aku pregnant(waktu tu usia kandungan 3bulan)and waktu tu aisy baru 6bulan.  imagine bertapa aku taklarat nya lah tuhan je tau.. mana nak bf aisy lagi, mana nak muntah-muntah lagi.. so aku pun dok google2 cari produk yang boleh bagi tenaga.sekali jumpa okay!!! SHAKLEE
nanti aku continue cerita macam mana aku boleh in love with shaklee until now..sampai dah jadi pengedar bebas shaklee dah aku skang...

so sapa-sapa nak set pelangsingan, set kehamilan, set penyusuan, set berpantang, set kesihatan boleh roger aku k... harga pasti dijamin ummphhh..

ok jumpa di next entry...tata