Thursday 26 May 2011

Repeat Scan terakhir

monday 23/05/2011 aku da repeat scan dkt hospital sg buloh...Alhamdulillah semuanye berjalan lancar...kandungan aku membesar seperti usianya...skang aku dh almost 9 weeks. dh stat symptom2 muntah..bkn morning sickness je lagi..evening sickness n night sickness pun ada(haha istilah aku sendiri) pantanglah masuk makanan mesti muntah blk...tgh tulis blog ni pun ada rs nk termuntah ku tahan je...tp bg aku ni pengalaman yg xleh dilupakan..bkn senang aku nak rs perasaan xsuka nasi..maklumlah aku ni dulu b4 pregnant pantang kalau xmakan nasi mau mengigil bdn. tp skang pantang gak tgk nasi..mesti mengigil tekak aku nk muntah...kadang2 sian kat kandungan aku ni sbb asik lah nk muntah je aku ni...
 harap xberpanjangan lah symptom ni...sbb symptom2 lain addy dh alaminya skang..hihi tu nmnya suami isteri berkongsi sakit sama2..

lps ni dh xpyh nk repeat ke hospital sg buloh...n dh blh stat p buat appointment kat klinik kerajaan kot...sbb aku pun xsure kandungan berapa bln blh buat buku pink :)