Monday 3 January 2011

List Azam 2011

Azam tahun ni banyak sikit sebab ada azam tahun lepas xdapat ditunaikan..mau taknya awal-awal tahun dah berada di wad....huhu...[inai merah dijari lagi tu]....oklah azam tahun ni dimulakan dengan::

1. Kerjaya yang lebih better 
::rasanya azam ni paling lama dalam list keazaman aku..ceh...  since aku abis blaja 2007 inilah azam aku yang xpernah lupus..huhu...aku pun xtau bl lah blh dpt keje yang menjamin masa depan...menjamin masa depan tu xsemestinya aku dapat kerja kat gomen baru menjamin ms depan...kalo dapat kat gomen tu satu bonus bagi aku...tp kalo dalam swasta n kerjaya aku tu ada ms depan like gaji ok,company stable n ada bonus ke...itu sudah cukup bagi aku...letih lah asik tukar2 keje...oh ye..aku dh benti keje last month...dh almost 3weeks aku kat melepak jadi surirumahtangga....bohsan dowh...tp nk wat cmne opis lama aku tu...yg under probation dia galakkan resign...hmm apelah nasibkan...dhlah tu kena tolak 30% dari gaji start bln 12...giler ok!!!!!!!ramai gak yg benti....huh...tp aku xrs nyesal benti kat iptk n keje tmpt baru tu xsmpi tiga bulan benti lak....sbb aku mmg nk kuar dari iptk tu:) sume ni dh tersurat kan..so hadapi jelah..

2. Nak dapat Anak
azam terbaru tok tahun ni:) nak cepat2 dapat anak(cepat menda dh setahun kawin xlekat2 ni).... tahun ni harap rezeki berpihak kepada kami berdua:)

3. Nak buat bisnes online lebih serius
FYI bisnes tu dh pun berjalan since november..... alhamdullilah berjalan okay...walaupun xbanyak lagi produk yang aku jual atas sebab kekurangan modal:)

4. Nak kurangkan pangai buruk
kurangkan pangai mengamuk aku asal xdapat je nk memberontak...xdapat nangis..hahaha mcm budak2 kan...tp tulah pangai aku...huh malu je...pastu 
sangat sensitip...sikit2 nk majuk....
banyak pk....pangai ni pun xelok sbb aku banyak pk sampai benda2 kecik pun aku nk pk...sampai kengkdg en.hubby kata benda remeh pun aku nk pk....

5.hope segala azam aku walaupun azam tok benda2 yang kecil2(tgk benda yg kecil2 pun kena keazaman)termakbul....AMIN