Thursday 20 May 2010

suami isteri punya cerita #2

smlm tgh lepak2 tgk berita kat tv3..en.hubby tetb gatai telinga....aku dh agk dh mesti aku lah mangsanya...sblm pemangsa soh amik cotton buts aku dh siap2 p ambil...

aku:: meh r sini bby korekkan...

en hubby:: eh..bl nya b soh...

aku::xpe...seblm b soh bby dh buat ituw kan lebih ikhlasnya...

tgh wat aktiviti korek telinga tu..aku pun teringat n trus bukak cite...

aku::b taw x dl kecik2 kan..ktorang ayah yg slalu korekkan telinga...aktiviti petang ahad..port dia mesti kat pintu dapur..

en.hubby::oh yeke...bby taw x...ktorg dl kecik2 mak slalu korekkan telinga...

aku::eh....b ngejek bby ea???

en.hubby::loh mana ada..ni btl2 r....

terkesima jap aku...*Allah tu Maha Adil....bl dipikir2kan...kita ngn pasangan kita ni certain part ada persamaannya....persamaan itulah yg buatkan kt saling mengenali...



tapi kenangan tol lah ms tu...ingat lagi kengkadang ktorg ngelak..sbb malas nk korek telinga.padahal utk kebaikan ktorg gak..spy xmeleleh air lendiran dlm telinga tu..upps...jijik ok.!!!ayah smpi jerit2 panggil nama kitorang..yang kitaorg smpi tolak menolak..ko r dulu....korang taw smpi bl keadaan ni berlarutan...smpi lah aku dh msk U...aktiviti tu sume dh xda...skang ni aktiviti ayah ari ahad adalah berkebun atau potong rumput...ape jd ngn ktorg anak2 dia??korek r telinga sendiri...tp bl dh besar2 ni nk gak kengkadang baring pastu org korekkan telinga...syiok tu..mcm lalok je rs...