Tuesday 27 October 2009

GUBAHAN HANTARAN IDAMAN SAYA

GUBAHAN HANTARAN IDAMAN SAYA

entry kali ni akan di post sehingga 18 November 2009 untuk memenuhi syarat2 penyertaan yg aku sertai  dari Merisik Gallery di sini.

saya Noor Azzura Yazid dan pasangan Mohamad Zaidi Ahmat Termizi  akan melangsungkan perkahwinan pada 19 disember 2009. GUBAHAN HANTARAN IDAMAN SAYA? ape ye impian gubahan hantaran saya?? saya mengimpikan gubahan yg penuh dengan bunga seolah2 barang hantaran saya nanti di atas rumput carpet dan simple cukuplah sekadar bunga2 an mewarnai gubahan hantaran sy..hehe..ada ke??hmm sbb sy dh pernah tgk dan terus jatuh cinta lah saya berani kata hantaran idaman saya itu wujud..nak tgk..jom layan pic dibawah..




sangat jatuh cinta pada design hantaran ni...macam hantaran atas rumput carpet...sweet sgt ditambah plak dengan dulang silver...ouchh gugur jantung bl melihat..




tp sebabkan ms tunang saya dah guna rose..boleh je kan kalo bunga ni digabungkan dengan gubahan impian hantaran saya..


p/s:  pn.amie / cik amy sy sbnrnya dh book tempahan dkt MG..tp mau msk jgk contest ini...mana tau kan rezeki dapat percuma lagi..berbaloi2 lah..hehe..kalo xmenang pun sy mengharapkan GUBAHAN HANTARAN IDAMAN SAYA direalisasikan oleh  MG..